Ga naar de hoofdinhoud

Hoe worden bewoners bij deze plannen betrokken die niet op internet zitten?

Van "Aanpassingen Hogepad"

Ga naar het project

Ik vroeg mij af hoe bewoners die (wellicht wat ouder zijn en) niet op dit forum zitten, kunnen reageren op deze plannen?

Misschien een tip om de plannen ook per post te sturen?

Het lijkt mij redelijk laat om deze groep mensen pas mee te nemen in de plannen wanneer ze in juli gepresenteerd worden aan ons.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld